2018/11/20

Eskabidea

ESKABIDEA
Nor  ikerpagazartunduausansolo.com
Nori Newyorkhokeysociety.gmail
Gaia: Hockey ikastaro bateko informazioa


Kaixo, Kirolaren arduradun hori:


Iker Pagazartundua naiz, hamaika urte ditut eta Euskal Herritik idazten dizuet,
Galdakaoko Usansolo auzotik, hain zuzen ere.


Aurtengo Gabonetan nire gurasoak New Yorkera bidai bat egitea aukeratu dute.
Abenduaren 25 an abiatuko naiz eta aste bat igaroko dugu bertan.Nik eta nire
familiak hockey ikasteko irrika daukagu.Zuen webgunea arakatu dut eta ikuzi
dudanez ikastaroak egiten dituzue neguan.Horri buruzko informazioa eskatzeko
idazten dizuet,hain zuzen.


Kontua da hockey ikastaroaren webgunean ez dugula egitaraua zehaztuta ikusi
eta pare bat zalantza sortu zaizkigu: zer ordutan dagoen umeak ikasteko aukera
eta gure gurasoak gurekin ikasi ahal duten.


Hauek gure kezkak dira baina gurasoenak hortik hurbil jateko lekurik  ote dagoen,
ikastaroa goizez bada.


Oraingoz ez daukat zalantza gehiago, zuen erantzunaren zain egongo naiz.


Agur bat Euskal Herritik.


Laster arte

Iker Pagazartundua

No hay comentarios:

Publicar un comentario