2018/11/20

Eskabidea

Nork: mirenmena@gmail.com

Nori:chamonixtrainig@gmail.com

Gaia:Alpeetako mendi martzari buruzko informazioa


Kaixo ,  Chamonix Training  elkartea osatzen duzuen guztioi:


Ni , Miren Mena naiz Bediakoa,hamaika  urte ditut eta bidaiatzea eta kirola egitea gogoko dut ,
batez ere ,  mendia.
Uda honetan zuen herrialdean egon naiz eta liruratuta geratu naiz .
Hori dela eta biharamun  asmoa daukat berriro bueltatzeko , eta han hiri eta museoak bisitatuko ditut ,
baita ere Mer de Glace izeneko glaziarrera joateko asmoa daukat eta Aiguille du Midi teleferikoan
igotzearena  . Bi aste egongo naiz Chamonixen eta kontua da , Alpeetako mendi martxan parte hartuko
dudala , nire lehenengo bidaian ikusi nituen kartel batzuei esker.
Martxari buruz zalantza batzuk ditut eta zuek argituko dizkidazuen itxaropenez idazten dizuet ,
 ez dut nahi heldu hara eta arazorik izan martxan parte hartzeko.
Egia esan , jakin nahi nuke zein izango litzateke   ibilbidea , guztiz zenbat kilometro diren ,
inskripzioa ondo egin dudan eta heltzean ordaindu behar den dirua .
Nire kezka guztiak erantzun ditzazuen zain egongo naiz , irrikitan nago zuen artean
berriro egoteko .
Azkenik ,  eskerrak eman nahi nizueke  , horrelako martxa zoragarriak egitearren .
Laster arte
MIREN MENA


No hay comentarios:

Publicar un comentario