2019/03/10

Nire patidua osasunaren kontra

Nire partidua Osasunaren kontra


Egun ederra zen eta ni nire anaiarekin jolasten nengoen,  orduan nire ama etorri zen
torneo bat neukala esanez. Oso pozik nengoen niretzako torneoak oso dibertigarriak
zirelako eta beti nahi nuelako nire familiari nire hobekuntza demostratzea.


Hurrengo egunean torneoa hasten zen eta ni oso kontzentratuta nengoen, Galdakaoko
futbol taldeko jantzia jarri nintzen eta Portugaletera joan ginen.Hor nire lagun guztiekin
batu nintzen eta barregura asko egon ziren.


Torneoa hasten zen Valvaneraren kontra.Riojako oberenak zirela dena ondo hasi zen,
irabazten ,baina azken minututan bi gol jaso genituen eta tristurarekin aldageletara joan
ginen.Hurrengo partidua Portugaleten kontra zen. Oso pozik geunden Osasuna  taldeak
galdu zuelako. Orduan ,irabaziko ba genu Osasunaren kontra jolastuko genuke dena.


“PIII”, partidua hasi zen eta dena zegoen ondo, baina Danelek pilota hartu zuen  eta
urduritasun barik ,“PUM”bota zuen eta “Golllaaa” ,Dena zen barregura eta poztasuna  
eta Osasunaren kontra jolastuko genuen dena. Oso urduri nengoen, Osasuna talde
pontentea zelako eta irabaziko bagenu, beraiek kalera joango zirelako


Galdakao, Osasunaren kontra. Denak oso urduri eta pentsamendu batekin : “disfrutatzea
eta denekin joatea!. Partidua hasi zen intentsitate askorekin, dena oso ondo hasi zen
aukeraas korekin baina errebote batean ,“ZAS”! gola sartu zuten eta tristura handia
sortu zen gugan.kenenean 7-0 galdu genuen.

Tristura  handiarekin joan nintzen baina nire taldeko etxean lo egiten geratu nintzen eta
oso ondo pasatu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario