2019/03/14

GIZON BAT LABANA BATEKIN ATERA ZITZAIGUNEAN



Egun batean, lagun batzuei esan nien  gozokiak erosi nahi nituela eta
gozokiak erosteko zabalik zegoen leku bakarra bi makina saltzaileak
izan ziren.
Usansoloko kale kantoi ilun batera joan ginen gozokiak erostera.
esan zidan baina nik kakatia ez izatea esan nion   eta mobilarekin jolasten
jarraitu ginen.
Minutu batzuk eta gero txirrina bat jotzea esan zidan Ekainek,
nik txirrina jo nuen, eta auto batetik bi pertsona atera ziren.
Geldirik gelditu nintzen, ez nekien zer egin. Gizon bat korrika etorri
zen gugana eta labanarekin mehatxatu.
gintuen., Bere atzean zegoen beste pertsona bat barre egiten zegoen.
Segituan Danel atzerantz korrika egiten hasi zen, nik aurrerantz joan
nahi nuen baina bidea oztopatu zidan gizonak, orduan atzerantz joan nintzen
Danelen atzetik. Quevedo eta Ekain nik libre utzi nien lekutik joan ziren.

Danel eta ni asko ikaratu ginen labana ikusi genuelako, ezin genuen atzera
begiratu eta lehen pertsonak ikusi genituenean, haiengana joan ginen.
Oso jatorrak ziren eta gure etxera joaten lagundu gintuzten ,oso
beldurtuta geundelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario