2019/03/13

Autobiografia


NIRE LEHENENGO EGUNA
UNKINA ESKOLAN
2014ko azaroaroaren 4an Unkina eskolan izan zen.Galdakaoko eskola batetik nentorren. Lehenego egunean oso urduri jarri nintzen. Ez nuen  inor ezagutzennire bi lehengusuak izan ezik.


Egun horretan, nire amak ekarri ninduen. Eskolara horretara joan nintzen nire ama haurdun zegoelako eta beti nire etxera joateko asko,ibili behar genuen  Orduan, aldatu ninduen eskolaz Ikastetxe  horretara ailegatu nintzenean oso triste etorri  nintzen baina aldian pozik nengoen. Gainera, inork ez  zekien etorriko nintzenik.


Nire klasera sartu nintzenean denok begiratzen hasi ziren eta urduriago jarri nintzen. Nire gelako neska gehienak nire ondoan jarri nahi ziren, baina, ni neska baten ondoan eseri nintzen.


Neska hori oso jatorra eta lagun ona da. Beti bezala arduradun bat zegoen klasean,Orduan, ni entzuten ari nintzen, hurrengoan, niri tokatzen bazait,  zer egin behar dudan jakiteko.


Klasea bukatu zenean patiora joan behar ginen. Bi klase zeuden A eta B. Ni “B” klasean nengoen eta beste klasea, “A”, ez zen konturatu ni
etorriko nintzela, baina gero patiora joan nintzenean han  bertan konturatu ziren.
Jolasten hasi nintzen nire lagun berriekin eta gero berriro klasera bueltatu nintzen. Liburuko ariketa batzuk egin genituen eta gero jateko ordua zenez,  liburuko ariketak egiteari utzi genion.Jan eta gero berriro jolastera joan nintzen. Klase pixka bat eman genuen eta geroago etxera joan nintzen.


Oso egun dibertigarria eta polita izan zen, eskertzen dut niri tokatu zaidan klaseatgatik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario