2019/03/12

Nire debuta

NIRE DEBUTA
Gau guztia lo egin gabe arratsaldeko bost eta erdietan Lezamarantz
abiatu ginen ama,aita eta nire bi aititeak.Lezamara ailegatuta
urduritasunak hasi ziren.Han taldeko batzuk zeuden eta denak pozez
jota geunden.Aldagelara abiatu ginen.


Barruan  aldatzen hasi ginen,izugarrizko poza izan nuen
lehen aldiz arropa hura jantzi nintzenean.Txarla txiki bat eman
zigun entrenatzaileak partidua zelan antolatu zuen jakiteko eta
futbol zelaira joan ginen berotzera.Beroketa lasaia izan zen eta nik
partidua lehen baitlehen jokatzeko gogoa nuen.Partidua hasi zen,Oso
urduri nengoen lehengo nire taldekoen aurka jolasten nuelako eta
bigarrenez, partidua ikustenjende asko  zegoelako
.Lehenengo zatia oso berdinduta egon zen baina haiek aurretik hasi ziren
lehengo gola sartuz baina taldekoek ez genuen burua jaitsi eta
partidua irabaztea lortu genuen.

Den denak pozik geunden partidua oso ona burutu genuelako eta
entrenatzaileak zorionak eman zizkigun.Nire aitite bere pozaz ez
zen bere praketan kabitzen  eta etxera oso kontet joan nintzen
kristoen partidua egin nuelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario