2018/12/04

Eskabidea

NORK: Ikenaraalkorta@unkina.com
NORI:Disneyland@paris.com
GAIA: Disneyland Pariseko informazioa

Kaixo, Land Pariseko zuzendaria:

Enara Alkorta naiz, hamaika urte ditut eta
Euskal Herritik idazten dizut, Usansolotik
hain zuzen ere.

Datorren abenduan, Disney Land Pariseko
parkera joango naiz nire lagunekin, inoiz
ez gara joan eta  ez dugu informazioa
aurkitu. Horretarako idazten dizut, hain
zuzen ere.
Kontua da, zuen webgunean ez dugunez
informazioa aurkitu,  zalantza batzuk ditugu:
zein ordutan zabaltzen da parkea, zuen hotelak
non daude, non hartu behar ditut sarrerak?…
Land Pariseko informazio guztia nahi nuke.

Egia esan, hori gurasoen galderak dira; nire
lagunak eta nik jakin nahi duguna, gure
adinerako atrakzioak ote dauden, atrakzio
guztietan montatzea gustatuko litzaigukelako.

Oraingoz besterik ez, zure erantzunaren
zain egongo naiz.

Besarkada handi bat Usansolotik.

Laster arte,
Enara Alkorta



No hay comentarios:

Publicar un comentario