2018/12/04

ESKABIDEA

NORK: Ikjoanefernandez@.com

NORI: Usansoloko udaletxeari

Gaia: Arteko ikastaro baten informazioa

Kaixo Usansoloko udaletxeko kultur arduraduna:


Nik Joane Fernandez naiz eta hamaika urte ditut,
Euskal Herritik idazten dizuet Usansolotik, hain
zuzen ere.

Arteko ikastaro honetan apuntatu nahi dut asko
gustatzen zaidalako margotzea eta ikasi nahi ditut
beste teknika batzuk, zuen kartela aurkitu nuen
Usansolotik paseatzen eta orma batean ikusi nuen
kartela.

Zuen webgunean sartu nintzenean ez nuen lortu behar
dudan “informazioa”,adibidez: Zenbat kostatzen duen
ikastaroa, zenbat irauten duen, zein egunetan dagoen
klasea eta zein ordutan hasten den.

Besarkada handi bat Euskal Herritik.

Laster arte,

 Joane Fernandez







No hay comentarios:

Publicar un comentario