2018/12/04

ESKABIDEA

Nork: ikmarkelestrada@unkina.com

Nori: Gurasoelkartekokideigai.com
Gaia: Zeramika ikastaroa informazioa

Kaixo Guraso elkarteko lagunak:
Ni Markel Estrada naiz, hamabi urte ditut eta Unkina eskolatik idazten dizuet,
6 mailatik hain zuzen ere.

Datorren Ostiralean zeramikazko ikastaro bat eskaintzen duzuela jakin
dut kartel bat ikusi dudalako kalean. Ikastaroa egitea gustatuko litzaidake.
Zuen kartelean arakatzen ibili naizen arren, irailaren 5ean hasten dela
bakarrik jakin ahal izan dut.

Hori dela eta, ze ordutan hasten den, non egingo den,
ea zerbait jateko eta deskantsatzeko tarterik egongo den,
 zenbat balioko duen, nola ordaindu behar den…

Ikastaroa hasteko denbora gutxi gelditzen denez,
informazioa ahal denik eta arinen bidaltzea eskertuko nizueke.

Oraingoz besterik ez, zure erantzunaren zain geratzen naiz.

Agur bat

Markel Estrada

No hay comentarios:

Publicar un comentario