2018/11/27

Eskabidea

NORK: ikmaialenparra@unkina.com

NORI: Calico udaletxeari




GAIA: Cali ezagutzea




Kaixo, turismoko arduradun hori:                                                    


Maialen Parra naiz, hamaika urte ditut eta
Euskal Herritik idazten dizut, Usansolotik, hain zuzen ere.


Cali ezagutzea nahi dut nire familiarekin.Horregatik informazioa behar dugu,
leku turistikoak
ezagutzea eta edonora joatea.Horko janaria eta
haien festak ezagutu...Horrez gain etxe bat ere erosi behar dugu.


Informazio pixka bat lortu dugu zuen webgunea irakurtzean  
baina guk informazio zehatza behar dugu...Horregatik ahal baduzue informazio
gehiago bidali.Horrez gain,nik eta nire nebak guretzako eskola
bat hurbil dagoen  jakin nahi dugu.


Oraingoz besterik ez, zure erantzunaren zain geratzen naiz.
Besarkada handi bat Euskal Herritik.


Laster arte,
Maialen Parra











No hay comentarios:

Publicar un comentario