2018/11/27

ESKABIDEA



Nork: ikjagobaramos@unkina.com.



Nori: madrilekokulturetxea@gmail.com.



Gaia: Madrilen kultur-etxe bat zabaldu dute.


Kaixo, kultur-etxeko arduradun hori:


Jagoba Ramos naiz, hamaika urte ditut eta Euskal Herritik idazten
dizuet, Usansolotik hain zuzen ere.


Datorren astean, Madrilera joango naiz nire lehengusuarekin,
osaba-izekorekin eta nire gurasoekin.
Konturatu naiz kultur-etxe berri bat zabaldu duzuela aste honetan.
Saiatu naiz informazioa bilatzen baina ez dut aurkitu.
Jakiteko zer egongo den, zenbat urte izan behar ditut egoteko?
Jakin nahi dut ze egunetan zabalik egongo den ere.
Hori jakiteko, orri baten helbidea nahi nuke mesedez.
Agur eta espero dut email ikustea eta erantzuna ematea.  


Datorren aste arte!


Jagoba Ramos



No hay comentarios:

Publicar un comentario