2019/03/18

NIRE DEBUTA ATHLETIK-EN
KONTRA


Egun eguzkitsu batean ni kotxean nihoala oso urduri
nengoen Athletik-en kontra torneo bat jolastuko nuelako.
Ailegatu nintzenean nire taldeko
(Umore ona) lagunekin elkartu  nintzen.


Partidua Athletik-en kontra zen.
Ni oso urduri nengoen Athletik oso
ona zelakoeta ,nire erruagatik
,gol bat sartzen baziguten itzelezko bronka
botako zenidalako nire entrenatzaileak.


Partidua hastean beraiek jabetza
guztia zeukaten eta gu mareatu gintuzten.
Lehen zatian 5 gol sartu ziguten eta eta
guk 0.Bostak areatik kanpo izan  ziren eta gu,
haserre geunden.
Bigarren zatian ni titularra nintzen ,lehen zatian bezala,
eta aurreko zatian baino pixka bat hobeto jolastu genuen.
Hiru gol sartu zizkiguten.Hirugarren zatira 8-0 batekin joan
ginen eta oso zaila zen erremontatzea.

Azken zatian ni bankilloan nengoen eta 6 gol
sartu zizkiguten.

Azkenean partidua 14-0 galdu genuen baina ni pozik
joan nintzen etxera Athletik-en kontra egun  
guztietan ez delako jokatzen .Hori
niretzat lorpen handi bat izan zen eta oso pozik
joan nintzen hortik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario