2019/03/07

AUTOBIOGRAFIA

NIRE LEHEN PATINAJE
LEHIAKETA
Nire anaiarekin jolasten nenbilenean hasi zen dena.
Nire ama etorri zen patinaje
lehiaketa bat izango nuela esanez. Berriak sorpresaz
harrapatu ninduen eta oso pozik
nengoen. Nire amama eta aitite etorriko ziren ere eta
patinajean oso ona nintzela
erakutsi nahi nion nire familiari.


Lehiaketa eguna iritsi zenean, oso goiz altxatu nintzen. Lehiaketa Basauri herrian
zela esan zidan nire aitak eta bertara abiatu ginen kotxez.


Heltzean, lehiaketa polikiroldegi batean zela ohartu nintzen eta bertan nire aurkariak
zeuden. 236 garren dortsala nuen eta nire zenbakia esan zutenean erlojupeko lasterketa
egin nuen. Lehenengo postuan geratu nintzen, denbora oberena egin nuelako.
Oso pozik sentitu nintzen momentu horretan eta jende guztia txaloka hasi zen.


Azkenean, lehiaketa gogorrena egin nuen. Polikiroldegiari lau bira egin nizkioneta
lehenengo postuan geratu nintzen ere. Oso harro nengoen eta, batez ere, oso nekatuta.

Podiumera igo nintzenean urrezko domina jaso nuen eta gozoki batzuk ere eman
zizkidaten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario